Tuesday, May 5, 2009

RAW Rhythm Festival




De Drum Rhythm Festival was een viering van vernieuwende muziek en progressieve dance hield in Amsterdam voor elf jaar, van 1991 tot 2002. Het was gesponsord bij de tabaksindustrie, maar nieuwe wetgeving verbood het festivals te sponsoren.

Nu het is terug, maar met een andere naam: RAW Rhythm Festival. Het is gesponsord nu door het Nederlandse kledingmerk G-Star en georganiseerd door MTV en pANdADDY. De Drum Rhythm Festival was bekend voor zwarte muziek en Michel Penders van MTV zegt dat dit deel net blijven.

RAW Rhythm Festival zal voor twee dagen duren, 31 juli en 1 augustus. Het zal plaats voor 6500 bezoekers elke dag hebben.

Je weet, Ik zal in Nederland ben terwijl dit feest gebeurt. Ik denk dat ik mag bij er gaan en zien wat ik kan. Klinkt zoals Austin City Limits een beetje.

http://www.parool.nl/parool/nl/23/MUZIEK/article/detail/238369/2009/04/22/Drum-Rhythm-festival-komt-terug.dhtml

2 comments:

Matt Ates said...

Dat is leuk! Ik wil naar de RAW Rythym Festival in Amsterdam gaan. Ik ga elke jaar naar Voodoofest in New Orleans en Lollapoolza in Chicago. Ik zul het leuk vind. Ik hou niet van dat typisch muziek maar ik denk dat het een goede ervaring zul zijn. De muziek, de nederlandse mensen, en de bier zijn leuk.

Kimberly Robinson said...

"Reflection"

Ik wil naar de Festival gaan! Maar, ik denk dat ik niet in Nederland zal zijn. Ik heb naar Austin City Limits gegaan, maar ik denk dat een Festival in Nederland ook spannend zal zijn. Neem heel veel fotos als je gaat! Ik wil zien en horen over de concerten.