Thursday, May 7, 2009

Ja Wij Kamp!



Meer Nederlanders gaan dit zomer in eigen land vakantie houden. Dit is omdat van de economische recessie. Dit is goede nieuws voor de krimpende binnenlandse recreatiemarkt. staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk verteld in maart Nederlanders op vakantie in eigen land te gaan.

Het werkte. Er wordt 100.000 meer Nederlanders op vakantie in Nederland dan vorig jaar. Dit is de eerste keer in vijf jaar dat er wordt een toeneming in deze aantallen. Bijna half de inwoners van Nederland in de vorige 2,5 jaar kampte in een bungalowpark.

Wegens de weer moeten parken iets extra hebben, zoals meer luxe. Bijvoorbeeld zijn er veel een magnetron, vaatwasser, dvd-speler, internetaansluiting, bubbelbad en sauna.

Variatie is ook belangrijk voor de kampen. Als je houdt niet van tenten, kan je een leuk appartementje of een mooie boomhut hebben. Er zijn heel veel soorten plaatsen te blijven.

Ik denk dat IK mag in Nederlands dit zomer vakantie...Hmmm..

http://www.nrc.nl/binnenland/article2234576.ece/Meer_Nederlanders_op_vakantie_in_eigen_land

2 comments:

Matt Ates said...

Ik hou van kampen. Ik wil in Nederlands kampen, veraal boerenkampen! Ik ga in Amerika heel kampen. Wanner ik over Nederland denk, denk niet ik over kampen. Het zul mooi. Ik wil naar Amsterdam voor een week gaan en ga naar kampen voor een week. Misschien ga ik met you deze zomer!

Laura Delilah Blalock said...

Ik ging ongeveer twee weken geleden met enkele vrienden kamperen. Het was echt leuk, maar het regende, en we kijken niet naar het weer statie... dus ja het was lastig. Ik werd wakker in een plas. Ook wij hadden niet veel dekens dus het was heel koud.Ook hadden we geen brandhout dus toen werd het nacht, het was echt donker. Misschien meisjes zouden niet verder gaan kamperen...